FAQ - Najčastější otázky

1. Co je to STATUS PLNÁ PRÁVA a jak ho získám?

Máte-li status plná práva znamená to, že Váš profil je viditelný pro ostatní a Vy máte přístup k profilům druhých uživatelů. Abyste získali status plná práva je potřeba po registraci splnit tyto podmínky:

1/ Nahrát profilovou fotografii
2/ Nastavit identifikační fotografii (čtvercový výřez, který se bude zobrazovat v náhledech)
3/ Vyplnit některé osobní údaje
4/ Vybrat si a uhradit členství na 1,3,6 nebo 12 měsíců

Foto podléhá schválení administrátorem. Díky těmto krokům u nás najdete jen kvalitní profily.

2.  Proč jste placená služba?

Z několika důvodů. Předně je to vyvážené. Dostáváte kvalitní službu, jejíž provoz stojí peníze. Placení administrátoři kontrolují všechna videa, fotky a texty (v zájmu udržení naší kvality). Dále u nás nenajdete reklamu, která by Vás rozptylovala (a nám vydělávala). A v neposlední řadě, vytvořit a dále vyvíjet tento "projekt na míru" stojí dost peněz

3. Jaké máte CENY?

V testovací fázi je možné si u nás můžete vytvořit profil zdarma. Při oficiálním spuštění běží zaváděcí akce 100 Kč (4€) za 6 měsíců. Tato akce platí jen pro prvních několik set účastníků!

Základní ceník služeb – bez slevových, bonusových či jiných akcí:

  1 měsíc..........300 Kč /12€ 
  3 měsíce........600 Kč /24€ (tzn. 200 Kč /8€ na měsíc)
  6 měsíců........900 Kč /36€ (tzn. 150 Kč /6€ na měsíc)
12 měsíců......1200 Kč /48€ (tzn. 100 Kč /4€ na měsíc

4. Uvidí mé FOTKY kdokoliv?

NE. Vaše Fotografie uvidí jen ten, kdo získal status plná práva.

5. VIDEO

5.1. Je video povinné? - NE. Nahrát si video do profilu není nutnost, ale příjemná možnost. Díky tomu můžete vidět videa ostatních uživatelů.
5.2. Zobrazí se mi profilová videa v mobilu? Ano. Je třeba kliknout na ikonu mobilu v liště nad videem a pak si vybrat jednu ze čtyř možností pro přehrání videa v mobilu (liší se kvalitou). Otestujte si to!
5.3. Jak dlouho bude trvat, než mi administrátor schválí video nebo profilovou fotografii? Naší snahou je udělat to okamžitě. Jelikož to ale nedělá stroj, nýbrž živá osoba, je možné, že se tak stane během několika hodin. Nejzazší termín jsou dva dny (48 hod), což se doufejme nikdy nestane. 

6. Proč tu nemáte TEST OSOBNOSTI a nenavrhujete mi vhodné partnery?

Důvěřujeme Vám. Vy sami máte vnitřní autoritu, instinkt nebo vnitřní hlas, který pozná, co je pro Vás správné. Radši Vás podpoříme v tom, začít svou vnitřní autoritu používat, než Vás vměstnávat do testů osobnosti a následně Vás "masírovat" návrhy potenciálních partnerů. To, že se k Vám teoreticky někdo hodí, ještě neznamená, že se k Vám skutečně hodí :-). Lepší než někomu dávat ryby, je naučit ho ryby chytat a být nezávislý. Vytvořili jsme profily tak, abyste mohli poznat a najít vhodného partnera snadno sami. Také u nás najdete informace k tomu, Jak se správně rozhodovat a vysvětlení, jak a proč používat Životní hodnoty při hledání partnera. 

7. KOMUNIKACE s ostatními uživateli

7.1. Jak navážu komunikaci s ostatními? - Máme interní komunikační systém. Máte-li status plná práva, jednoduše druhému napíšete zprávu. 
7.2. S někým jsem si psal/a a nyní to už nejde, proč? - Pokud dotyčnému zmizela profilová fotka a místo ní je jen obrázek, tak si dotyčný buď smazal profil, a nebo ztratil plná práva (což může být dočasné). Pokud si dotyčný plná práva obnoví, opět se jeho fotografie ukáže a bude možné si s ním psát.

8. E-MAIL

8.1. Můžu si změnit e-mail? - NE. Váš email je současně přihlašovacím jménem a jediným identifikátorem pro náš systém. Nemůžete ho ve svém účtu sami změnit. V odůvodněných případech to může udělat programátor. 
8.2. Můžu si vybrat jestli mi upozornění o zprávách budou chodit na můj e-mail? - ANO, je to možné nastavit ve složce editace osobní údaje

9. HESLO

Změna Hesla: Heslo si můžete změnit kdykoliv ve svém účtu v sekci Ostatnízměna hesla. Délka hesla je minimálně 6 znaků. Žádné další omezení tam není.
Zapomenuté heslo: Pokud jste zapomněli heslo, klikněte na úvodní stránce vpravo nahoře na zapomenuté heslo a zadejte svůj e-mail. Na e-mail Vám přijde odkaz pro přihlášení do Vaše účtu, kde si zadáte nové heslo (sekce Ostatnízměna hesla). Odkaz je funkční 15 minut. Když to nestihnete, nic se neděje, můžete celý proces opakovat. 

10. Můžu mít stejné UŽIVATELSKÉ JMÉNO jako někdo jiný? 

ANO. Na naší seznamce se totéž jméno může opakovat neomezeně krát. Stejně jako v životě. Doporučujeme, abyste používali své křestní jméno. Má to sílu.

11. Mám pochybnosti přihlásit se do seznamky, co byste mi poradili?

Prostudujte si pečlivě článek 11 nejčastějších pochybností o seznamce. Tam najdete návod, jak postupovat dál.

12. Jak mohu prodloužit ČLENSTVÍ?

Ve Vašem účtu, v sekci Moje údaje klikněte na odkaz (prodloužit), budete přesměrováni k objednání jednoho z tarifů.

13. Můžu účet dočasně deaktivovat? 

ANO. Sice na to nemáme speciální tlačítko, ale poradíme Vám, jak to udělat. Smažte si svou profilovou fotografii, ztratíte tak Status plná práva. Váš účet se tím zneviditelní druhým, nebudou Vám moci napsat, i když jste si s nimi již psali. Vy si samozřejmě také nebudete moci prohlížet profily účastníků. Když si profilovou fotografii znovu nahrajete a bude Vám schválena, opět nabudete plná práva. Deaktivace účtu nijak neprodlužuje délku členství.

14. Jak mohu účet zrušit?

Jednoduše. Smažete ho ve svém účtu v sekci Ostatní - Smazat účet. Tento proces je na rozdíl od "dočasné deaktivace" nevratný. To znamená, že nemůže bezplatně znovu získat status plná práva, i kdybyste se tak snažili učinit ve lhůtě, kdy Vám ještě před smazáním účtu trval předplacený tarif.

Máte-li nějaké další otázky napište nám.


přihlášení zapomenuté heslo